Virksomhedsadministration

Derfor er vi de bedste for din virksomhed!

Vi optimerer forretningsgange og minimere omkostningerne, så fordelene er til at se.

Det er vores mål, at MarschalHjælpen tager sig af det administrative- og regnskabsmæssige arbejde i små og mellemstore virksomheder, så du kan gøre det du er god til.

Med mere end 30 års erfaring i Told- og Skat, internationale virksomheder, revisionsbranchen og som selvstændig, har vi en bred vifte af erfaring.

Kompetenceområder

Vi tager os af det ’kedelige’ papirarbejde, så du kan fokusere på de områder, hvor du er bedst! Det har altid været vores overbevisning at man skal bruge sin tid hvor man er bedst, og det er her vi er bedst! Så du kan trygt efterlade papirarbejdet til os så du kan fokusere på de ting der bringer virksomheden omsætning.

Med mange års erfaring i baggagen kan vi hurtigt, nemt, effektivt og ikke mindst professionelt, klare alle disse ‘kedelige’ opgaver for dig, uden at det vil koste dig en formue!

I enhver virksomhed vil der altid være større eller mindre administrative opgaver. Det er her vi kommer ind!

Administration dækker over alt papirarbejdet i en virksomhed, det vi i dag bruger en computer til. Vi hjælper bl.a. med:

    • E-Boks (privat & erhverv)
    • SKAT.dk (privat & erhverv)
    • Banken
    • Kontakt til det offentlige
    • Import og Eksport
    • Søge info om forhold vedr. virksomhedens omgivelser
    • Forsikringer
    • Arkivering
    • Modtage og besvare mails
    • Telefonpasning
    • Kørselsregnskab
    • Diverse info materiale vedr. virksomheden
    • Frister overholdes
      • Biler indkaldes til service og syn
      • Moms frister

      • Selvangivelse/Årsregnskab

      • Betalinger af leverandører

Telefon

40 42 14 42

Email:

Ring til os i dag!

Og vi tager en snak om virksomhedens behov.